خرید مواد اولیه دارویی و پزشکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 61
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 61
:: بازدید ماه : 7622
:: بازدید سال : 38611
:: بازدید کلی : 102110

RSS

Powered By
loxblog.Com

خرید مواد اولیه دارویی و پزشکی
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت 10:58 | بازدید : 1033 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

 

ایران با هدف حرکت به سوی تولید تکنولوژی و همکاری با شرکت های دانش بنیان موفق به تولید و خرید مواد اولیه دارویی وارداتی گردیده است و با تلاش مضاعف و بهره مندی از تیم مجرب در خصوص واردات و خرید مواد اولیه دارویی ، مواد شیمیایی ، مواد موثره دارو مورد نیاز در بخش های صنایع دارویی ، شیمیایی ، غذایی ، کشاورزی و … زمینه محصولات دارویی و پزشکی بسیار گسترده بوده و شرکت های تولیدکننده این محصولات برای راه اندازی خط تولیدات خود، به خرید مواد اولیه دارویی و پزشکی گوناگونی نیاز خواهند داشت. نتایج این پژوهش به شناسایی و اولویتیابی 20 عامل تعیینکننده در حوزة برندسازی محصولات صنعتی استان لرستان دست یافته است. موسوی و همکاران (1398) در مقالة «شناسایی و تبیین پیشرانهای مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان»، هدف پژوهش خود را شناسایی پیشرانهای مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان بیان کرده است.

غذایی که مدتی میماند و خوراکیهایی که در آن مواد نگهدارنده زده باشند، یبوست را تشدید نموده و معده را ضعیف میکند. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که هستة برند (متشکل از شخصیت، موقعیتیابی و تعهد برند) ایران دارای ضعف اساسی است و میزان اهتمام به فعالیت های برندسازی در کشور بسیار ضعیف بوده است. برندهای مصرفی میتوانند دههها یا حتی قرنها پایدار باشند؛ درحالیکه برندهای دارویی در دورة بسیار کوتاهی باقی میمانند و سپس کمرنگ میشوند یا از بین میروند. برند کالاهای مصرفی در مقایسه با برندهای موجود در صنعت داروسازی از عمر بیشتری برخوردار است. هرچند در سال 1395 میزان فروش بنا به دلایلی از جمله طرح تحول سلامت درمان دولت و دوره وصول مطالبات افزایش یافت و سایر شرکتهای تولید کننده را نیز دچار مشکل کرد اما با تصمیمات صحیح از جمله خرید بخشی از سهام یک شرکت پخش در اواسط همان سال میزان فروش در سال 1396 افزایش یافت و امید می رود این روند در سال جاری(1397) نیز ادامه یابد. بنابراین بازاریابان باید قبل از ایجاد کمپینهای تبلیغاتی آگاهیشان را در مورد بیماری افزایش دهند و نیازهای عاطفی بیمار را درک کنند و تا حد امکان برندهای دارویی را بهگونهای توسعه دهند که اعتماد در محصول را ارتقا دهد.

اطلاعات بیشتر:

https://irchem.ir/pharmaceutical/

طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاریهای جامع ۲۵ ساله ایران و چین، زمینههای مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح گردیده است. وضعیت تولید مکملهای غذایی و انواع ویتامینها در ایران نیز رو به رشد است تا جایی که چندی پیش رئیس شرکت دانشبنیان ماه فارمد اعلام داشته که کشورمان در فناوری تولید مکملهای غذایی میتواند جزء پنج کشوری باشد که دارای دانش فنی تولید این محصولات هستند. در بعضی موارد از اکستروژن گرم در فرآیند تامین دوز مناسب استفاده میشود. تولید مواد اولیه دارویی با کیفیت و اطمینان بالا موجب شده است که با جایگزینی داروهای خارجی با نوع ایرانی آن، نه تنها پیشرفت های وسیعی در حوزه تولید این مواد ایجاد شود بلکه این محصولات ضروری و حیاتی با قیمت تمام شده بسیار مناسب تری در اختیار شرکت های داروسازی و داروخانه ها قرار می گیرند. مراحل ساخت مواد اولیه پیش از ورود به خط تولید و توزین مواد موثره و مواد کمکی در واحدهای مستقل و تحت شرایط خاص و استاندارد تولید مواد اولیه انجام شده است. خرید مواد اولیه دارویی فعال به عنوان حجم فعال نامیده می شوند ، مواد تشکیل دهنده فعال بیولوژیکی در یک دارو هستند.

شرکت های داروسازی که در واردات و فروش مواد اولیه دارویی فعالیت دارند، معمولا در زمینه های تحقیق و توسعه روی داروهای ضد سرطان،تحقیقات بیولوژیکی مولکولی،بیولوژی سیستمی،فناوری های نانو و بایو، فرمولاسیون های دارویی، فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و تولید مواد اولیه دارویی و فرمولاسیون های دارویی با ارزش افزوده بالا نیز فعال هستند. مواد اولیه دارویی یکی از الزامات برای تولید داروهای ضروری در کشور است که اغلب آنها هم در داخل تولید می شود. صدور موافقت اصولي با احداث کارخانه توليد مواد اوليه دارويي ( موثره، جانبي، مواد بسته بندی اولیه) . موضوع فعالیت این شرکت درحال حاضر تهیه، تولید و بسته بندی دارو جهت فروش داخلی و صادرات انواع داروهای مجاز است. نتایج تحقیق نشان میدهد درحالیکه ایران روند صادرات موفقی را تجربه نکرده است، کشورهای مطالعهشده رشد چشمگیری را در صادرات دارو در سالهای اخیر تجربه کردهاند. صیدیفر و همکاران (2015) در پژوهشی با عنوان «ارزیابی سیاست ها و فرایندهای صادرکنندگان موفق دارویی و مقایسهای از سیاست همتای ایرانی»، هدف پژوهش خود را ارزیابی وضعیت صنایع دارویی و شناسایی عوامل مؤثر در صادرات محصولات دارویی در کشورهای صادرکنندة موفق و مقایسة نتایج با وضعیت صنایع داروسازی در ایران و عوامل مؤثر بر تجارب صادرات آنها بیان کردهاند.




|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: